دانلود صد فیلم برتر تاریخ سینمای ایران

درباره‌ی مجموعه : سینمای ایران با قدمتی نزدیک به صد سال، بیش از چهار دهه است که افتخارات زیادی به دست آورده و یکی از پرافتخارترین هنرهای سرزمین ماست. از این رو سعی کرده ایم لیستی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را بر اساس چندین نظرسنجی مختلف، به شما تقدیم کنیم تا تجربه‌ای دلنشین از سینمای ایران و همراهی با سایت ایران فور فیلم برای شما به یادگار بماند.

چگونگی انتخاب : مبنای اصلی ما برای انتخاب فیلم‌ها نظرسنجی‌ای است که شبکه من‌وتو در سال 91 در صفحه فیس‌بوک خود انجام داد و 100 فیلم برتر سینمای ایران را به انتخاب یک میلیون ایرانی کاربر فیس‌بوک معرفی کرد؛ ولی ما در سایت ایران فور فیلم بر اساس نظرسنجی‌های جدیدتر مثل نظرسنجی سایت سلام سینما، فیلم های برتر جدیدتر (بعد از سال 91) را به این مجموعه اضافه، و برخی فیلم‌های ضعیف‌تر را از انتهای لیست خارج کردیم.

کیفیت بالا : سعی ما بر این بوده که تمامی فیلم‌ها کیفیت مطلوبی داشته باشند؛ رزولوشن تمامی فیلم‌ها 720p و فرمت همگی mkv می‌باشد. امیدواریم از دانلود و تماشای برترین فیلم‌های سینمای ایران در کنار خانواده و دوستان خود نهایت لذت را ببرید.


ایران فور فیلم | دانلود فیلم دوبله فارسی فیلم ,سینمای ,دانلود ,برتر ,فیلم‌ها ,سایت ,سینمای ایران ,فیلم برتر ,تاریخ سینمای ,تمامی فیلم‌ها ,سایت ایران ,تاریخ سینمای ایران ,برتر تاریخ سین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Behdan (بهدان) سایبان برقی متین عاشق دانشجو کمک نابغه‌ی سر‌به‌هوا سفر نرم افزار های برتر